måndag 22 september 2014

Var är {du}?

Teknikens under, teknikens förgörelse. Hade nästan övertalat mig själv om att faktiskt fråga om han bjuder på fika på onsdag men så var jag in och läste våra meddelanden och såg att han var inne på FB för några minuter se. Trots att han sagt god natt för ett bra tag sen. Så då vill han bara inte prata med mig då eller? Jag får se om han hör av sig i morgon men jag har inget hopp. Inte ens hans numera ganska vanliga avslutning med Kram lyckas skingra mitt mörker. Nu är han på väg bort. Frågan är bara om jag kan få honom att vända om. Och vill jag det om han nu så ofta vill försvinna? Ska det vara för mycket begärt att finna någon som tycker om mig? Någon som ser mig? Det är ju bara det att jag trodde att han gjorde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar