onsdag 17 september 2014

På olika {platser} i världen

Har gått hela dagen och hoppats. Hoppats att det skulle komma ett livstecken innan han åkte idag men nej. Visst, vi sa väl igår att han skulle ha det bra men ändå. Önskar jag fanns i hans medvetande på samma sätt som han i mitt. När han sen har landat i utlandet och varit in på FB utan att höra av sig, då rasar jag lite. Helgens lycka känns långt bort. Åter igen undrar jag om det är nu han drar sig undan. Om det är nu som livet blir gråare. Om han har glömt bort mig. Om jag bara har inbillat mig att det finns något här. Dagar med den här bergochdalbanan tär på mig. Jag måste fråga snart. Måste få veta men om han nu inte vill... Hur blir det då sen? Om han inte vill, vill jag då ha honom i mitt liv? Varför skriver du inte? Varför tänker du inte på mig? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar