lördag 13 september 2014

Ska jag, {ska} jag inte?

Hela dagen har jag funderat hit och dit. Ska jag åka på dans och riskera att allt blir sårbart och uppenbart om de är där tillsammans? Vaknade tidigt så jag vet inte om jag orkar. Men nu har jag bestämt mig. Om han är där med henne, om han faktiskt har en flickvän, finns det två alternativ. Vända på klacken och gå på krogen och dricka mig stupfull. Eller vara mogen och säga att om jag vetat att han har en flickvän skulle jag inte ha skrivit som jag gjorde igår. Då borde väl även Mr K förstå att det inte är ok att flirta så om han är upptagen (och sen gå på krogen och dricka mig stupfull)? Jag är så nervös att jag knappt kan äta. Ingenting smakar. Nervös. Men tänk om... tänk om han inte är där med henne? Då kan det bli... underbart... Nu åker jag. Nu får det bära eller brista.

Att Mr Best Ex har hört av sig och tycker att vi borde ses, det tänker jag ignorera lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar