onsdag 1 oktober 2014

Jag vill {ha} allt

På vägen hem från huset på landet skriver jag. Jag vill så förtvivlat få igång konversationen igen men vet inte hur. Att flirta och vara glad och öppen känns så fel. Jag vill bara veta var han står. Eller ja, egentligen vill jag ju bara att han ska komma och lägga sin hand om min nacke och kyssa mig och säga att det är vi för alltid. Men jag skulle nöja mig med att... ja vad skulle jag egentligen nöja mig med? Jag vill inte nöja mig med något. Jag vill vara vansinnigt lycklig. Jag vill ha himmelriket på jorden. Jag vill ha kärlek som svämmar över och mer än så. Jag vill ha passion och hetta och stormande sex. Jag vill ha romantik och vardag med hämtmat soffan. Jag vill ha allt. Är det för mycket begärt? Tydligen om Mr K ska vara inblandad. Jag orkar inte med den här limbon. Varför kan jag då inte bara gå vidare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar