onsdag 27 augusti 2014

Väntan och {längtan}

Har jag inget liv? Varför surrar så många tankar hela tiden kring honom? Rädslan när han inte hör av dig. (Rädslan när han gör det.) Hela dagen gick utan att jag hörde något. Som alltid så tänker jag att jag borde bara sluta bry mig. Han är inte för mig. Om han var intresserad borde han ju höra av sig? Han borde inte bara ha gått från dansen. Fast jag vet ju att han gör så. I meddelandet skrev jag ingen fråga. Jag tänkte inte så mycket på det när jag skrev det men är det så att han vara hör av sig när jag frågar något? Malande bara fortsätter. Varför varför varför? Men det är som att han känner av när jag har gett upp. När jag är nära att släppa honom. Ikväll hade jag lagt mig när det knäppte till i mobilen. Ett litet meddelande som gjorde mig så glad. Han spann vidare på det jag skrev och det var sent. Så lite finns jag väl i hans tankar? Lite kan jag väl hoppas? Vi skickade bara några meddelande som vi brukar. Och så avslutar han med Kram. Och jag är fast. Igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar